poniedziałek, 18 lipca 2011

Pomidorówka inaczej...

Wakacje...poszalałam z inwencjami, kombinowałam z ciecierzycą, okłamałam szwagra, że je paprykarz, a przemyciłam do tego ciecierzycę, która została ugotowana...na ostatni dzień podałam kaszę jaglaną z przyprawami, a w międzyczasie podałam zupę pomidorową z czerwoną soczewicą...


Składniki:
czerwona soczewica, świeże pomidory, pietruszka, marchew, seler, cebulka, korzeń imbiru, świeży lubczyk
Przyprawy:
sos sojowy, ziele angielskie, majeranek, gałka muszkatołowa, curry, kurkuma
Wykonanie:
Na nagrzaną patelnię:
Z - olej ryżowy
M -  pokrojona cebulka, starty korzeń imbiru, gałka muszkatołowa świeżo starta, kilka ziarenek ziela angielskiego, majeranek, curry, poddusić,
W - sos sojowy, czerwona soczewica
D - pomidory obrane ze skórki, kilka listków lubczyka świeżego
O - kurkuma
Z - z pokrojone drobno warzywa


Poddusić wszystko razem, wrócić do przemiany ognia i dodać wrzątku, pogotować tyle czasu, żeby soczewica była miękka...
Smacznego!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz