wtorek, 19 listopada 2013

Makaron chiński z sosem sojowym, miodem gryczanym i orzeszkami ziemnymi, przeplatany sezamem

MOMO...kolejna inspiracja.
A miało być zupełnie inaczej.



"Nie lubię makaronów" odpowiedziałam zapytana, czy lubię...bo zostały warzywa z poprzedniego dnia i padł w Jarka głowie pomysł, aby je przepleść z makaronem...była też reszta orkiszowego, który wzięliśmy z wakacji na Chorwacji.
Zjadłam ze smakiem...i sosem jaglano-serowym.

Za kilka tygodniu zapomniałam kupić w zdrowej żywności makaron...wjechałam po wieczornych zajęciach do marketu...kupiłam chiński makaron i w głowie zaświeciła się lampka, ze pyszny w Momo jadłam...

Namoczony w słodkim sosie sojowym z miodem gryczanym, posypany czarnym sezamem, orzeszkami ziemnymi...
Do tego jeszcze nie trzeba go gotować, wystarczy namoczyć we wrzątku około 5-10 minut, odsączyć, odciąć sznureczek, jakim jest przewiązany...cieszyć się jego smakiem.
Do tego jego skład mnie zamurował...groch i kiełki fasoli mung.
Naprawdę warto...z gulaszem nawet 9latek wciągnął ze smakiem...:)








Zerknij też na ...

3 komentarze:

  1. Niektórzy weganie jedzą miody...ten jest naturalny :)od pszczółek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, żeby to było ok nazywać coś takiego weganizmem. Przepraszam, nie chcę być niemiła czy coś, ale miód pochodzi od zwierząt a jego produkcja niestety nie jest dla pszczół łaskawa. Polecam przeczytać tego krótkiego posta: http://weganizm.blox.pl/2010/01/Zyjcie-bez-miodu-slodcy-weganie.html ; on mi uzmysłowił, że niejedzenie miodu nie jest nieuzasadnione. Pozdrawiam :)

      Usuń