sobota, 7 kwietnia 2012

Zwykła pasta do zwykłego chleba...

Z Indii znów przywiozłam ogromne tym razem opakowanie czarnej gorczycy...uwielbiam jej delikatną strukturę, kiedy tak pięknie strzela pod zębami w trakcie jej konsumpcji. I, jakaż była moja radość, kiedy okazało się, że dostrzegłam ją w polskim sklepie ze zdrową żywnością w moim mieście...teraz w mojej kuchni jej nie zabraknie...
Dodaję ją wszędzie...poza słodkościami oczywiście. I polecam...
A niedawno zrobiłam na szybko pastę do chleba dla przyjaciół i dla siebie...


Składniki:
zielona soczewica, cebulka, siemię lniane, olej z pestek winogron

Przyprawy:
czarna gorczyca, cumin rzymski, garam masala, sos sojowy, kolendra

Wykonanie:
Soczewicę ugotować, zblendować


Na patelni :
Z - oliwa
M - cebulka, podsmażyć, dodać cumin i garam masalę
W - sos sojowy, zblendowaną soczewicę
D - odrobina soku z cytryny
O - kolendra
Z - ziemię lniane


Smakować na chlebku...pychotka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz