środa, 9 listopada 2011

Kleik ryżowy z kaszy jaglanej. W środku czeka czerwona i czarna soczewica i wodorosty arame

Bez większego zastanowienia się, mój organizm wyraźnie podpowiada mi, że idzie zima. 
Zwykle o tej porze coraz bardziej i bardziej tęsknię za smakiem i niesamowitymi właściwościami kleiku ryżowego. W tym roku odrobinę inaczej...ponieważ wciąż pozostaję pod urokiem i niesamowitym właściwościami kaszy jaglanej.
Zrobiłam również mały przegląd szafki kuchennej, odnajdując w niej czerwony ryż, czarną soczewicę, wodorosty arame...postanowiłam wykorzystać to, co mam, a efekt jest jak zwykle zdumiewający :)
O właściwościach kleiku ryżowego jutro...a dziś...


Składniki:
kasza jaglana, czerwony ryż, por, soczewica czerwona i czarna, sos sojowy, imbir w korzeniu, wodorosty arame, olej kokosowy, cumin rzymski

Przyprawy:
ziele angielskie, majeranek, curry, chilli, sól, kurkuma

Wykonanie:
Soczewicę ugotować.
Do garnka wlać
O - wrzątek
Z - kasza jaglana
M - czerwony ryż, ziele angielskie

Na patelnię:
Z - olej kokosowy
M -por pokrojony w plasterki, curry, chilli, cumin rzymski
W - sos sojowy, ugotowana soczewica, wodorosty arame
Zawartość patelni dodać do garnka, a następnie
D - kilka kropel soku z cytryny
O - kurkuma, kozieradka

Smacznego...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz