wtorek, 27 marca 2012

Czerwone pierogi z zielonym nadzieniem...

Podczas wizyty na Goa, w Indiach zakupiłam w lokalnym markecie naturalne barwniki do żywności. Postanowiłam użyć jednego z nich, jako iż pierogi przygotowywałam również dla dzieci, aby nie były monotonne, zwłaszcza, że nadzienie również jest inne, niż tradycyjne.
Barwnik ten zrobiony jest z pomidorów, a efekt...

Składniki na ciasto:
mąka pszenna pełnoziarnista
woda
barwnik w proszku
sól
Wykonanie:
wodę połączyć z solą, dodać mąki, zagnieść, rozwałkować i wykrawać koła

Składniki na farsz:
Tofu, ja miałam domowej produkcji, por, pieczarki, sos sojowy, oliwa, natka pietruszki
Przyprawy:
gałka muszkatołowa, czarna gorczyca, kurkuma
Wykonanie:
Z - oliwa
M - por, podsmażyć
W - sos sojowy
D - natka pietruszki
O - kurkuma
Z - pieczarki
M - czarna gorczyca, gałka muszkatołowa
W - tofu

Nakładać do ciasta, sklejać, gotować i konsumować do woli :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz